På opdagelse i helsekosten

Som nogen måske kan lide at gå på opdagelse i genbrugsbutikker, så elsker jeg også at gå på opdagelse- bare i helsekostbutikker! :p

Syns’ de har så mange spændende ting (okay også nogle pænt mærkelige ting engang imellem) og jeg kommer altid hjem med nogle nye ting jeg liiiige skal prøve. Og så synes jeg det er top cool at KBH har fået så mange helsekostbutikker (og også Matas har et okay sortiment efterhånden). Denne gang købte jeg følgende:

IMG_3907

Goji-bær med raw chokolade: Virkelig lækre! Og så helt igennem sunde (har læst det sku’ indgå i kategorien “superfoods”, men lige helt præcist hvad det betyder skal jeg ikke kunne udtale mig om 🙂
Cashew smørrepålæg: Jeg kunne spise det her rent! Der er dog pænt mange kalorier i, så det er nok ikke en hel så god ide at spise hele bøtten på en gang. Men igen- er rigtigt sundt og indeholder ingen mærkelige tilsætningsstoffer. Jeg bruger det primært på brød, riskiks osv.
Stevia chokolade: Chokolade sødet med stevia i stedet for rigtig sukker. Jeg så for resten også det her produkt i Netto forleden- fedt at discountbutikker også er begyndt at tænke i lidt sundere baner i slik-afdelingen.

3 responses

  1. Hej, jeg er super inspireret af din blog men følger med i blogs via bloglovin da jeg ellers glemmer hvilke det nu er jeg gerne vil læse, så vil høre om ikke du kunne få en ‘bloglovin knap’? 🙂

  2. Wauw!
    Har lige læst hele din blog igennem – jeg må prøve ALLE opskrifterne. De ser SÅ lækre ud.
    OG så ser du jo bare mega sund og godt ud! Nice work.

    Keep going, jeg er hermed fast læser af din blog!

Leave a comment