Ramt

Aaagr- så blev jeg også en af dem som skulle rammes af sygdom. Troede ellers lige jeg slap fri.
Jeg hader virkelig den her tilstand! Jeg føler mig så svag og hæmmet ift. alle de ting jeg gerne vil, og det dur min tålmodighed altså ikke til.
I går tog jeg dog op og gik (okay, løb lidt også) på løbebåndet og lavede lidt rygøvelser, for kunne ikke holde ud mere bare at ligge i sengen.

Jeg ved godt at der er mange som fraråder aktivitet, når man er syg, fordi det efter sigende skulle gøre at kroppen er længere tid om at blive rask. Jeg er til dels enig, men nogen gange synes jeg også man skal tænke: Hvad er godt for sindet? For mig hænger sindet og kroppen utrolig meget sammen. Hvis kroppen ikke fungerer, fungerer sindet ikke optimalt. Og hvis sindet ikke fungerer, fungerer kroppen ikke optimalt. Så i går lyttede jeg nok mere til mit sind. Og selvom jeg kampsvedte på det løbebånd (tror også feberen havde sit at sige der), så havde jeg det faktisk bedre bagefter (mentalt i hvert fald :)).

Maden er heller ikke det mest interessante for tiden. Den står på masser af varm kakao og hurtige løsninger fra køleren. Nedenstående billede spiste jeg i dag til frokost og viser nok meget godt, hvor  “mærkelige” sammensætninger jeg får, når det bare lige hives noget ud af køleskabet🙂

IMG_3759 IMG_3751IMG_3762

2 responses

  1. Hej Mette Maria🙂
    Mit sprøgsmål har ikke lige noget med ovenstående indlæg at gøre, men læste forleden at du handlede på iherb, og ville høre hvad du kommer af med i pris med fragt og moms og det du købte?🙂 Vil lige høre om det kan svare sig nemlig🙂

Leave a Reply

