Sushi love & hot cocoa love

Det er faktisk ikke så lang tid siden jeg begyndte at kunne lide sushi. Men til gengæld er det gået ret hurtigt fra “bare at kunne lide det” til en næsten afhængighed. Jeg er i hvert fald meget glad for det! Det er klart mit favorit take-away spisested, og da jeg ikke selv rigtig laver fisk derhjemme, så tænker jeg at det er en meget god kilde til at få noget fisk af gode råvarer. Er det ikke noget med anbefalingerne siger fisk 2 x om ugen?🙂

En anden ting jeg har fået øjnene op for at Nestle’s varm kakao- dog i en meget kalorielet udgave😉 Igen er det iHerb jeg har fundet det på. I en kop er der kun 20 kcal (normalt er der vist omkring 100-120kcal), så det er pænt mange kopper man kan drikke. Der er dog sukker i, så helt godt for kroppen er det ikke. Men synes det er en meget god erstatning for traditionel varm kakao.

IMG_3943

IMG_3938

IMG_3935

IMG_3925

2 responses

  1. Igen tak for en super motiverende blog. Jeg kan huske, at du før har skrevet, at dit mål er at tage lidt på. Jeg står i samme situation, som dig. Jeg er 177 høj og vejer ca 58 kg – hvilket er lige i underkanten. Jeg er dog så heldig, at jeg har en rigtig god forbrændning, ELSKER motion, spiser sundt og varieret og ved en del om hvad der er godt og skidt for kroppen. Jeg spiser masser af sundt fedt og har også sat mit kulhydrat indtag op – plus noget god chokolade hver dag (1-2 stk). MEN der sker ikke rigtig noget på vægten – opad. Vil du ikke lave et indlæg om hvordan du bevidst prøver at øge din vægt lidt og måske hvorfor? Du ser jo fantastisk smuk ud🙂

    • Tusind tak for de pæne ord😉
      Jeg vil meget gerne lave et indlæg om det. Men kort fortalt, så vil jeg ikke decideret stige i vægt, men jeg vil meget gerne stige i muskelmasse. Jeg har i lang tid ligget på omkring de 2000 kcal og det er lige i underkanten når jeg træner som jeg gør. Så nu prøver jeg at ligge på omkring de 2500kcal.
      Har du prøvet at regne ud hvor meget du ligger på om dagen? Nogle gange kan man godt tro at man spiser nok, men hvis man lever sundt (som du jo gør), så skal der altså en del mad til før man kommer over de 2000 kcal😉

Leave a Reply

