The streets are my playground

Jeg er mildest talt allerede træt af sne! I hvert fald når det kommer til at bevæge sig udenfor (og ikke når man sidder indenfor og ser sneen falde noget så nydelig, hehe). Jeg får våde fødder, min bil sejler rundt og det er mega koldt! Ja, jeg bli’r aldrig en vinterperson- burde nok have bosat mig i Miami i stedet🙂

Men det er altså et mega cirkus at løbe i det vejr. Jeg skal virkelig passe på ikke at glide. Igen, VIL bare ikke have skader. Så tempoet er klart lavere end normal, og jeg har en hel anden opmærksomhed på hvor jeg løber.
Normalt løber jeg bare derudaf- musikken spiller og tankerne flyver. Men nu bliver jeg virkelig nødt til at være varsom hvor jeg træder. Og nu er det faktisk blevet sådan lidt en leg for mig. Som om jeg skal igennem en slags forhindringsbane…Og det er faktisk ret sjovt at gøre det til en leg! Det jeg gør er, at jeg løber hurtigere når der ikke er glat, hopper over store sneklumper, løber zig-zag hvis der er meget ujævnt, og ja bare gør det til en leg i stedet for bare at løbe på autopiloten, som jeg nogle gange gør.
Så selvom jeg foretrækker gaderne uden sne, så er det faktisk ganske okay at der er lidt småforhindringer undervejs🙂

Træningen i dag bestod af:

5 km løb

4 sæt brystpres med håndvægte
4 sæt armbøjninger
3 sæt skulderpres
3 sæt upright row med kabel
3 sæt lateral raises
3 sæt push downs med reb
3 sæt skull crusher

Og nu til en must-try opskrift= Vafler!
Du skal bruge:

1 æg
2 æggehvider
1 spsk sukrin
30 gram kokosmel
1 tsk Fiberhusk
30 gram vaniljeproteinpulver
1 dl mælk
4 dråber Stevia English Toffee

Pisk æggene sammen med sukrin. Tilføj derefter resten af ingredienserne. Lav dem i et vaffeljern og tag den topping på du ønsker. Jeg lavede dem med syltetøj og sukrinmelis. Virkelig lækkert!
Jeg fik 3 vafler ud af det- ca. 165 kcal i en vaffel.

IMG_3917 IMG_3913IMG_3921

Leave a Reply

