I sne og slud skal jeg ud!

Okay, måske lidt lamt “slogan” men ikke desto mindre var det sådan jeg havde det🙂
Det både sneede, jeg fik våde fødder og jeg gled- dejlig kombi😉 Men hvad fanden- jeg ville bare gennemføre. Og ja, efter de 3km så stoppede det med at sne og synes pludselig ikke jeg havde så våde tæer mere, så det endte faktisk som en okay tur. Bedre end hvis det var på løbebånd i hvert fald!

Dagen i dag har også gået med en del madlavning. Jeg har nogle travle dage i vente, så jeg ved at jeg ikke får lavet mad. Så det var godt at få fyldt køleskabet/fryseren op, så den ikke står på takeaway hele ugen.

IMG_3891Lasagne, wok, kyllingefrikadeller og proteinkage

IMG_3898 IMG_3873

IMG_3880 IMG_3901Klar til fryseren

 

Leave a Reply

