Fra istap til hedeslag

Hold nu op det er blevet koldt igen! Jeg sku’ ud på en 6 km løbetur i dag og jeg overvejede et splitsekund løbebåndet, men så kom jeg hurtigt på andre tanker. Mig og løbebåndet er mildest talt ikke gode venner. Jeg vil ikke sige jeg hader det, for kan godt lide at løbe. Men synes det er SÅ kedeligt til tider! Tiden går såååå langtsomt og jeg kan ikke bare sætte autopilot på, som jeg kan når jeg løber udenfor.
Den eneste grund til at jeg sku’ vælge løbebåndet ville være pga. jeg er en rigtig frossenpind, og hvis der er noget jeg hader, så er det at fryse. Men men, er der ikke et gammelt ordsprog som hedder noget a la “der findes ikke dårligt vejr, kun dårlig påklædning”? Mindes jeg i hvert fald :p

Så jeg droppede løbebåndet og fyrede i stedet op for lag-på-lag tøj. Tror jeg kom op på 5 lag. Jeg tror måske godt jeg ku’ ha’ nøjes med 3 lag for allerede efter 1 km havde jeg seriøst hedeslag inden under alt tøjet. Jøsses. Så jeg gik fra istap til hedeslag på under 1km- utroligt hvad løb kan gøre🙂

IMG_3832

 

Leave a Reply

