iHerb goodies

Jeg elsker iHerb.com!! Det er nok mit favorit sted at handle når det kommer til madvarer. Man kan få ALT. Ting jeg faktisk aldrig havde hørt om inden jeg fandt frem til Iherb. Det er lidt ligesom en kæmpe helsekost forretning- bare online og med base i USA.
Jeg køber alt lige fra proteinbarer til forskellige meltyper vi ikke har i dk (f.eks. havremel). Diverse sødemidler køber jeg også (Stevia er min favorit), ja selv mit proteinpulver køber jeg på Iherb. Det eneste minus er, at det er fra USA, så der kommer moms oveni. Men selvom der både kommer fragt og moms på, er det ikke dyrere at købe f.eks. proteinpulver på iHerb end at købe det herhjemme.

I går kom min seneste bestilling: IMG_3722

Fra venstre af:
1) Kokosmel: Bare alm kokosmel (groft), men billigere at købe det på Iherb.
2) Stevia sødemiddel: Til at søde ting med hvor du normalt ville bruge sukker eller andet sødt.
3) Kokosmel (fint): Også alm kokosmel (den fine udgave)
4) Chocolate dip: Det her produkt er fantastisk! Nul kalorier (utroligt men sandt) og smager rigtig meget af chokolade og på ingen måde kunstigt. Jeg har testet det for nogen som ikke vidste at det var uden kalorier, og de synes heller ikke at det havde en kunstig smag.
5) Pancake sirup: Okay, det her produkt er altså også bare fantastisk. Smager fuldstændig som sirup og indeholder heller ingen kalorier.
6) Jordbærsyltetøj: Endnu et “nul-kalorie”-produkt. Og igen uden kunstig smag. Smager som rigtig marmelade.
7) Havremel: Jeg er blevet rigtig glad for at bage med havremel og erstatter ofte almindelig hvedemel med havremel.

Både chocolate dip, pancake sirup og syltetøjet var produkter jeg ikke havde prøvet at købe før. Men det, der er så smart ved Iherb er også at brugerne er rigtig gode til at vurdere produkterne. Og da disse tre havde fået rigtig gode anmeldelser, så ville jeg da lige se hvad “hypen” gik ud på. Og jeg kan kun sige at jeg er fuldstændig enig med de andre bruger: Alle 3 produkter skal have 5 stjerner!

Du finder iHerb her.

IMG_3726 IMG_3730

4 responses

  1. Tak for en rigtig god blog – følger dig hver dag. Den iHerb hjemmeside er da GUD! Tak for linket. Jeg er ved at lave en indkøbsliste. Jeg skal lige høre dig hvad du bruger den chokolade dip til? I bageværk?

    • Tusind tak ;-))
      Jeg bruger chokolade dip til mange ting! På pandekager, på brød, til dessert, chokolademousse…ja you name it😉 Du kan tænke på det som om det var nutella f.eks.🙂

Leave a Reply

