Dessert skal der til

Jeg har haft nogle lange arbejdsdage de sidste par dage, hvilket også har afspejlet sig på træningen. I går var det en 14-timers arbejdsdag, så der nåede jeg det slet ikke og i dag har det også en 11-timers arbejdsdag. Nåede dog lige en hurtig træning i morges:

3 sæt lunges
3 sæt benpres
3 sæt leg extension
3 sæt leg curl
3 sæt crunches på bold
3 sæt hyperextension

Af mad har det også stået på “alt-godt-fra-fryseren”, men til aften nåede jeg dog lige at smække en lække dessert sammen: Kage & banan toppet med sirup. Igen en meget kalorievenlig dessert, knap 180 kcal er der i hele portionen. Kagen har jeg postet før, men skriver lige opskriften igen:

1 æggehvide
20 gram chokoladeproteinpulver

Miks de to ingredienser sammen og prop i mikro’en i 40-60 sek. Færdig!

IMG_3708 IMG_3711

2 responses

  1. Hvilken type proteinpulver har du brugt?🙂 Jeg har nemlig tidligere forsøgt mig med samme opskrift, men resultatet blev simpelthen uspiseligt. Proteinet koagulerede fuldstændig og fik en klam konsistens…

Leave a Reply

