Weekend wellness

Aaaaaahr. Har lige startet weekenden på den bedste måde. En god gang træning og så en morgenmad, som nærmest sendte mig i himlen og her senere i dag har jeg bestilt tid til massage hos min yndlingsmassør. Livet er sgu da fantastisk😉

Dagens træning var skulder / bryst / triceps:

5 sæt skulderpres (gik et kg op her)
3 sæt lateral raises (gik også et kg op her)
3 sæt upright row
3 sæt skull crusher
3 sæt push downs
3 sæt brystpres med håndvægte
3 sæt armbøjninger
3 sæt brystpres i maskine

Min morgenmad (som jeg KLART vil anbefale jer at prøve at lave :))  bestod af vaniljepandekager med chokoladecreme. Pandekagerne lavede jeg således:

35 gram vaniljeproteinpulver
25 gram kokosfibre
1/2 banan
2 æg
2 æggehvider
1 dl mælk (eller vand hvis du er allergisk)
1 rør stevia vanilje
1/2 tsk bagepulver
Lidt vaniljepulver

Blend ingredienserne sammen og hæld ud på bagepapir som små pandekager. Bag i ovnen ved 175 grader i ca. 12 min.

Ved chokoladencremen brugte jeg noget af massen fra proteinkuglerne fra i går. Jeg tilføjede en æggehvide til massen (for at gøre den mere flydende) og et par dråber stevia chocolate for at gøre den lidt mere sød og chokolade-agtig. Derefter lagde jeg et lag chokoladecreme mellem hver pandekage og tilføjede hindbær til sidst. IMG_3577 IMG_3581 IMG_3590

Leave a Reply

