Første træning i 2013

Første træning i 2013- og sikke en omgang :p Meget rodet rækkefølge og sådan lidt langt træningspas i forhold til hvad jeg plejer. Men jeg var to dage bagud (damn you alkohol, der slår en helt ud af kurs!) og der var max fyldt i Fitnessdk. Jeg plejer jo at træne om morgenen, hvor der næsten ingen mennesker er, men i dag var det eftermiddag jeg fik tid til det, og det kunne man altså i høj grad mærke. 3 gange blev jeg spurgt hvornår jeg var færdig med nogle af maskinerne og jeg stod selv i kø flere gange. Preeees· Nå, men træningen så således ud:

4 sæt lat pull down
3 sæt upper back
3 sæt skulderpres
3 sæt skull chrusher
3 sæt push downs
4 sæt cable rear delt fly
3 sæt lateral raises
3 sæt upright row
3 sæt hammer curls siddende
3 sæt brystpres (maskine)

 

Eftersom vi også lige er kommet ind i det nye år, så tænkte jeg at det også ville være passende at skrive nogle af mine nytårsforsættere. Eller, vil egentlig ikke kalde det forsættere, nok nærmere mål. Så, i 2013 vil jeg gerne:

– Blive ved med at træne 6-7 dage om ugen
– Gaine i styke
– Løbe 1/2 marathon.

De sidste to punkter er nok i sig selv sådan rimelig selvmodsigende- men ikke umuligt🙂 Jeg tænker jeg vil bruge vinteren til at gå all-in på styketræning og så løbe halvmarathon til sommer. Jeg har også en ide om jeg gerne vil gennemføre en 30-days bikram yoga challenge (bikram yoga hver dag i 30 dage), men jeg kan mærke at det ikke er lige nu jeg brænder helt så meget for det. Måske senere på året jeg tager imod den challenge. Som jeg skrev i sidste indlæg glæder jeg mig til at se hvad 2013 byder på- bring it on!🙂

Leave a Reply

