Nytårsforberedelser

Så er det allerede ved at være 2013! Kun en dag tilbage af 2012- crazy!

Jeg har haft hviledag i dag, så ingen træning. Jeg overvejede lidt om jeg sku’ tage et træningspas, for får højest sandsynligt ikke trænet 1. januar, men ku’ mærke min krop havde brug for hvile. Så det fik den🙂

I stedet har jeg taget mig godt af min krop på andre måder, hehe. Har fået lavet negle, lavet ansigtsmaske, fået sat nye extensions i og her til aften fik jeg lige en omgang spraytan. Kunne ikke udstå min melorme-tilstand mere. Er spændt på resultatet- har aldrig prøvet det der før.
Så alt i alt føler jeg mig sådan ok klar til i morgen. Mangler stadig at få handlet lidt ind (skal holde middag for nogle veninder), men det skal jeg nok nå i morgen.

De sidste par dage har jeg også tænkt over hvor meget der egentlig er sket  i 2012. Hold nu op der er sket meget for mit vedkommende. Har været en del “up&down” og mange store ting er også sket. Blandt andet har jeg færdiggjort to uddannelser (bachelor i engelsk og kommunikation og makeup-artist). Træningsmæssigt er det også gået den rigtige vej- jeg ser allerede frem til at sætte nye mål (og opnå dem self) for 2013:)

Alt i alt glæder jeg mig til 2013- det kan kun blive et godt år!

quote

Leave a Reply

