Back to work

Vi har åbent mellem jul og nytår, så det var tilbage til arbejdet her til morgen. Hvilket ikke gør mig så meget- jeg er ikke så god til at holde fri i alt for mange dage🙂
Dagens træning var kort, ca. 50-55 min på ben/mave. Synes ikke lige jeg var top motiveret her til morgen,  men det endte med at blive ok. Jeg lavede:

3 sæt lunges
4 sæt benpres
3 sæt leg extension
3 sæt leg curl
3 sæt crunches på bold
3 sæt hyperextension

Frokost bestod af kyllingefrikadeller, hytteost, avokado, peberfrugt og cherrytomater. Og så pandekager med protein-nutella til dessert- de var nærmest bedre end i går!
IMG_3293 IMG_3295

Leave a Reply

