Crepes med protein-nutella

Efter træning var jeg mega sulten, så da jeg både havde fortæret min proteinshake og havregrød, så syns’ jeg altså godt lige jeg ku’ spise et “lille” måltid til🙂 Det blev til en ny favorit: Crepes med protein-nutella. Holy moly- det var godt!
Opskrift på crepes:

20 gram mandelmel
20 gram kokosmel
30 gram vaniljeproteinpulver
50 gram skyr
10 gram husk

1 æg
1 æggehvide
1 rør Stevia English Toffee
1 spsk kanel
1 tsk kardemomme
1,5 dl vand

Blend masse og hæld ud på bagepapir som en stor pandekage. Det skal være et tyndt lag, så brug evt. en dejskraber til at fordele det. Bag i ovnen på 175 grader i ca. 12-13 min. Imens den er i ovnen laver du protein-nutellaen:

15 gram mandelmel
15 gram kokosmel
15 gram peunutmel
30 gram chokoladeproteinpulver
2 tsk raw kakaopulver
1 rør Stevia English Toffee
2 æggehvider (brug en enkelt for en tykkere konsistens)

Blend med en stavblender.
Tag pandekagen ud af ovnen og skær den i 4 kvarte. Smør derefter protein-nutellaen på og rul sammen. Enjoy!
En crepe med protein-nutella indeholder ca. 200 kcal.

IMG_3257 Crepe inden ovnIMG_3266 Protein-nutellaIMG_3274 Protein-nuella smurt ud på pandekagen
IMG_3277
Færdig crepe med protein-nutella

Dagens træning bestod af:

4 km løb

5 sæt skulderpres
3 sæt lateral raises
3 sæt upright row
3 sæt skull crusher
3 sæt push downs
3 sæt bænkpres med håndvægte
3 sæt armbøjninger

Nu vil jeg drage afsted til julefrokost, hvor der helt sikkert også er noget lækkert mad. Glædelig. 2. juledag🙂

One response

  1. Pingback: Back to work « EAT, LOVE, TRAIN!

Leave a Reply

