Jule-workout

Så er det juuuuul!! Ikke at jeg er den store julefanatiker, som glæder mig for sindssyg til julen, men det ER da meget hyggeligt, når det nu endelig bliver juleaften.
Selvom julen skal fejres, så har jeg bestemt ikke tænkt mig at skrue ned for træningen. Kan ikke rigtig forstå den der mentalitet at “nu er det jul og så skal vi bare spise og spise og så går vi på kur i januar”. Jaja, jeg har skam også tænkt mig at spise mere end jeg plejer- og også ting som jeg normalt ikke spiser til daglig. Men det er ikke ens betydende med at jeg bare spiser til jeg får det fysisk dårligt (som der jo er mange som faktisk gør) og jeg vil heller ikke holde træningsfri. Hvorfor skulle jeg dog det, når det nu giver mig den bedste start på dagen?🙂
Så i dag var ingen undtalelse. Og der var godt nok mange andre som havde fået samme ide- hold nu op der var fyldt i Fitnessdk. Tror aldrig jeg har set så mange mennesker så tidligt om morgenen! Dagens træning bestod af:

5 km løb
3 sæt lunges med håndvægte
4 sæt benpres
3 sæt leg extension
3 sæt leg curl
3 sæt total abdominal
3 sæt crunches på bold
3 sæt hyperextensions

Og så har jeg fået et nyt alltime favorit nummer til når jeg løber: Nicki Minaj – Pound the alarm. Mega fedt at løbe til, tror jeg hørte den 3 gange da jeg løb i dag🙂

Leave a Reply

