Træning med personlig træner

Jeg træner nogle gange med en personlig træner. Det gør jeg af flere årsager! Først og fremmest er det en kæmpe motivation og jeg får ofte inspiration til nye træningstilgange og nye øvelser. Derudover bliver jeg virkelig presset til max- så fedt (nogle gange er det dog først bagefter at det er virkelig fedt, hehe).  Og til sidst er det fordi jeg gerne vil have den hel rigtige teknik. Her har jeg virkelig haft stor glæde af at have en træner, for hold nu op man kan ødelægge sin krop ved forkert teknik. Jeg har prøvet at være skadet pga. forkert teknik og det har jeg bestemt ikke lyst til igen.

Lige for tiden træner jeg med en træner 1-2 gange om ugen. Det er bestemt ikke altid jeg gør det så ofte, men lige nu har jeg muligheden for det. I dag var det skulder/triceps. Lavede følgende:

3 sæt skulderpres
3 sæt front raises
3 sæt upright row
3 sæt skull crushers
3 sæt brystpres med håndvægte
3 sæt armbøjninger (15, 15, 10 styks)

 

Leave a Reply

