Push push push

Push push push. Det var hvad jeg sagde til mig selv til dagens træning. Igen i dag stod den på bentræning og jeg fik virkelig presset mig selv. Endte også med at tage 10kg mere i benpress. Yai🙂
Lavede følgende:

3 sæt lunges med håndvægte
4 sæt benpres
3 sæt leg extensions
3 sæt leg curl
3 sæt abdominal crunches
3 sæt crunches på bold
3 sæt hyperextension

Var i “gider-ikke-lave-mad”-mode her til aften og valgte derfor at tage en rest lasagne op af fryseren. Eller dvs. troede det var lasagne, men det viste sig at være en rest kødsovs i stedet. Iiiih. Nå, men jeg havde hverken pasta eller noget andet, så jeg valgte at spise den som det var, hvilket faktisk var ok. Jeg fik i hvert fald en ordentlig sjat proteiner!
Jeg er bestemt ikke en af dem som har det bedst med at udelade kulhydrater- tværtimod! Min krop fungerer bedst med kulhydrater (self de grove af dem), men jeg ved at der er mange som ikke har det sådan. Jeg synes altid man skal tage udgangspunkt i hvordan ens krop reagerer og fungerer på fødevarer- og ikke hvad der står i diverse sundhedsmagasiner.
Jeg har selv prøvet at udelade kulhydrater i nogle måneder (levede efter stenalderkost-principperne) og jeg havde meget mavepine, oppustethed og var ret sulten. Så stenalderkost- eller palæo som mange kalder det- er ikke bygget til mig. Jeg fortsætter med min daglige havregrød og sunde kulhydrater gennem dagen🙂
Lige et billede af aftenens kød-orgie:

IMG_3219

Leave a Reply

