Nem frokost

Jeg er og bliver aldrig den store masterchef i et køkken, så når jeg laver mad, så skal det være hurtigt og nemt. Til frokost har jeg heller aldrig tid til at lave det vilde, så der er det altid meget simpelt. I dag var det æg, avokado, aspargers, cherrytomater og en grovbolle. Bollerne bager jeg selv- jeg laver en stor portion 1 gang om ugen og så har jeg til hele ugen. Nemt og smager MEGET bedre end det man kan købe i butikkerne og så er de ikke fyldt med alle mulige mærkelige ting.

IMG_3161

Dagens træning bestod af lidt løb og skulder/triceps. Lavede følgende:
3,5 km løb
3 sæt pushdowns
Go’ workout bortset fra der ikke var noget vand da jeg skulle til og i bad. Gotta love Fitnessdk🙂

Leave a Reply

