Mandag = ben-dag!

Jeg styrketræner 6 dage om ugen efter et 3-splits program. Om mandagen er det ben-dag (+mave) og jeg har et meget hade/elske forhold til det. Inden jeg tager afsted har jeg ikke den vilde lyst, men når jeg så er i gang, så er det SÅ fedt! Det er mega hårdt, men det er nok også det jeg godt kan lide ved det. Føler virkelig jeg får trænet igennem!
I dag lavede jeg følgende:

3 sæt lunges (12 rep)
4 sæt benpress (12 rep)
3 sæt leg extensions (20 rep, 15 rep, 8 rep)
3 sæt leg curl (20 rep, 15 rep, 8 rep)

Havde lidt tid til overs og gav den ekstra gas med maven (normalt laver jeg kun en øvelse):

3 sæt ab crunch machine
2 sæt alm planke
2 sæt side planke
3 sæt crunches på bold
3 sæt hyperextensions

Var sent hjemme, men havde heldigvis noget wok i fryseren, som jeg lige varmede.

IMG_3098

Leave a Reply

